Tornar Imprimir

Política de privacitat

L'Ajuntament de Sueca és responsable de tots els tractaments de dades de caràcter personal que es realitzen en el desenvolupament de la seua activitat, llevat que s'indique el contrari en un tractament concret.

Estos tractaments es realitzaran sobre les dades de caràcter personal dels usuaris dels serveis que l'Ajuntament oferix en el desenvolupament de la seua activitat, que podran ser obligats tributaris, els seus representants, empleats públics o qualsevol altra persona que utilitze els seus serveis. D'ara en avant ens referirem a ells com a interessats.

En relació amb l'ús de la present web per part dels interessats, s'informa que les seues dades de caràcter personal només podran obtindre's per al seu tractament quan siguen adequades, pertinents i limitades, en relació amb l'àmbit i les finalitats determinades, explícites i legítimes per a les quals s'hagen obtingut.

L'Ajuntament de Sueca realitza estos tractaments d'acord amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals, de seguretat de la informació i la pròpia normativa específica que regula la seua activitat i que recull tots els aspectes relatius a les condicions en les quals es poden realitzar tractaments de dades dels interessats.

En este sentit, s'han adoptat les mesures tècniques i organitzatives necessàries per a evitar la destrucció, pèrdua o alteració accidental o il·lícita de dades personals transmeses, conservades o tractades d'una altra forma, o la comunicació o accés no autoritzats a estes dades, susceptibles en particular d'ocasionar danys i perjudicis físics, materials o immaterials. Les mesures adoptades tenen en compte l'estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades i els riscos als quals estan exposades, i es revisen periòdicament per a garantir la seua adaptació a noves situacions o escenaris de risc.

Responsable del tractament de les seues dades personals

Responsable: Ajuntament de Sueca
Identitat: L01462359
Adreça Postal: plaça de l'Ajuntament, 17 - 46410 Sueca (València)
Telèfon: 96 170 00 50
Correu electrònic: sueca@sueca.es


Delegat de Protecció de Dades

Nom: Agustín Sánchez Lozano
Direcció: c/ Doctor Ramón Arcas, 25 - 30579 Torreagüera (Múrcia)
Telèfon: 615278353
Correu electrònic: asanchez@ajconsultores.com.es



Amb quina finalitat tractem les seues dades?

En esta entitat tractem la informació obtinguda amb la finalitat de poder tramitar els expedients administratius, les actuacions derivades d'estos i la seua resolució.


Quina és la legitimació per al tractament de les seues dades personals?

La base legal per al tractament de les seues dades és el compliment d'una obligació legal, d'una missió que és realitzada en interés públic o en l'exercici de poders públics, de conformitat amb la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú i la resta de legislació tributària.


A quins destinataris es comunicaran les seues dades?

Les seues dades no se cediran a tercers, excepte per obligació legal. En concret es comunicaran a l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, a bancs i entitats financeres per al cobrament del tribut.

En cas de pagament, si tria alguna aplicació, web, plataforma, targeta bancària o algun altre servei en línia, les seues dades se cediran a eixa plataforma o es tractaran en el seu entorn sempre amb la màxima seguretat.

Tindran accés a la nostra web, les empreses de desenvolupament i manteniment web o la de hosting, sempre que se sol·liciten treballs en relació amb la prestació dels seus serveis. Estes tindran un contracte de prestació de serveis signat que els obliga a mantindre el mateix nivell de privacitat que nosaltres.


Per quant temps conservarem les seues dades?

Emmagatzemem les dades durant el temps necessari per a poder complir amb les obligacions legals de la normativa administrativa, i sempre complint almenys amb el temps mínim de conservació de la informació. De conformitat amb el que es regula en l'article 26 de la LOPD-GDD, serà lícit el tractament per esta entitat de les dades amb finalitats d'arxiu d'interés públic, sempre complint amb la normativa vigent d'arxius i documentació.


Existixen decisions automatitzades?

Esta entitat pot prendre decisions automatitzades basades en la cobertura legal que li atorga l'article 41 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, com seria el cas de qualsevol acte o actuació realitzats íntegrament a través de mitjans electrònics en el marc d'un procediment administratiu i en la qual no haja intervingut de manera directa una persona.

Haurà de regular-se la presa de decisions automatitzades en una normativa pròpia, definint les especificacions, programació, manteniment, supervisió i control de qualitat. Esta normativa estarà a la disposició dels ciutadans en la seu tributària d'esta entitat.


D'on procedixen les seues dades?

Del mateix interessat, d'altres administracions públiques, d'altres persones físiques diferents a l'interessat, d'entitats privades, de registres públics i de fonts accessibles al públic.

Quins són els seus drets en relació amb les dades facilitades?

Qualsevol persona té dret a obtindre informació de si en esta entitat s'estan tractant les seues dades personals o no.
Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, al termini de conservació de les dades i, fins i tot, a obtindre una còpia de les dades objecte del tractament.

Així mateix, tenen dret a la rectificació de les dades si són inexactes (per exemple, pot sol·licitar una rectificació del seu domicili, un canvi de nom, etc.).

Els interessats tenen dret a la limitació del tractament, per a això hauran de sol·licitar-lo al responsable, el qual haurà de suspendre el tractament de les dades quan els ciutadans sol·liciten la rectificació o supressió de les seues dades, fins que es resolga la seua sol·licitud.

Els interessats podran exercir el dret de supressió (dret a l'oblit) sempre que es donen les circumstàncies enumerades en el RGPD i segons el que es regula en l'article 15 de la LOPD-GDD.

L'afectat pot exercir el dret d'oposició al tractament, sempre per motius relacionats amb la seua situació personal, amb l'excepció del qual s'acredite un interés legítim, és a dir, necessari per a l'exercici o defensa de reclamacions. Igualment, quan el tractament tinga per objecte el marquèting directe.

La persona interessada tindrà dret a la portabilitat, a obtindre les dades en un format estructurat, d'ús comú i de lectura mecànica, i a transmetre-les a un altre responsable del tractament quan el tractament estiga basat en el consentiment o s'efectue per mitjans automatitzats.

Els interessats podran exercir els drets enumerats en els paràgrafs anteriors, a través dels formularis disponibles en la seu tributària d'esta entitat o remetent a esta un escrit per correu postal.